(no subject)

fateswarm admin at www0.org
Mon Apr 14 10:47:01 EEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 05:31:41PM +0300, Vassilis Aretakis wrote:
> Mou thimisate to gimnasio pou imoun egw kai o daskalos pliroforikis!!! kai
> tou kana mathima NT!
> giati leei itan mathimatikos!

Ali8ino skiniko sto diko moy gymnasio,

<skhnh1: 2 fusikoi, ka8igites plhroforikhs mesa sthn ai8ousa me ta Amstrad
1640, anypopsiastoi 15xronoi se mia gonia paizoun BBall>

<ka8igitis1> na sou po, autes oi kainourgies disketes oi 3misi ti einai;
<ka8igitis2> e ksereis more, einai pio mikres ap'tis 5ares
<ka8igitis1> 5ares; autes pou exoume edo einai;
<ka8igitis2> nomizo nai, 8a to psaksw meta na sou pw
<ka8igitis1> a ok, na ma8oume meta kai an mporoume na tis
xrisimopoiisoume autes tis 3misi se ayta edo ta megala drive

pernei to logo>

<ka8igitis2> loipon paidia akouste, ksekiname to ma8ima pliroforikhs

<shkwnontas to pliktrologio ston aera les kai einai to kypelo kypelouxon>

<ka8igitis2> auto edw, einai TO plhktrologio.

<to afhnei kato me ierh eulabia kai shkwnei to mouse san elegkths
enaerias kukloforias>

<ka8igitis2> kai auto edo, einai TO PONTIKI

<koitontas gia ligo ta xartia tou>

<ka8igitis2> se auto to ma8hma 8a ma8oume mia Ntantampeis.

- fs