boitheia me module

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Apr 14 02:02:01 EEST 2003

 >> Se eyxaristo gai tis paratiriseis sou. Ksereis panta me apasxolouse to  thema
 > to pos grafoume kodika se c kai se c++, exo dei xiliadon eidon
 > parallages kai eimai pragmatika mperdemenos gia to ti na
 > xrisimopoio.....mporo na diabaso kati gia na matho/???

Mporeis na deis ta "The C Programming Language" kai "The C++
Programming Language" twn Kernighan & Ritchie kai Stroustrup
antistoixa gia arxh.

Proswpika protimw to coding style toy Stroustrup, poy diaferei
elaxista apo to K&R, kyriws sto declaration twn pointers kai
references, p.x. "type* p" anti gia "type *p".

An xrhsimopoieis ton Emacs mporeis na epilekseis to coding style
poy 8eleis me M-x c-set-style 'h kanontas customize to c-default-style.
Exontas dialeksei kati, mporeis na metatrepseis olo to buffer se ayto to
style me "C-x h" kai meta "C-M-\". Paromoia doyleia kanei kai h indent(1).

Epishs, agnohse otidhpote allo soy poyn oi diaforoi airetikoi edw mesa :-P
(to mono style xeirotero apo ayto toy kernel einai to gnu)