X-WINDOWS

Γιώργος Χριστόπουλος kalidona at hotmail.com
Sun Apr 13 22:29:19 EEST 2003

Έχω εγκαταστήσει στο μηχάνημα μου Mandrake Linyx 8.2 και έχω ορίσει στην εκκίνηση να μην
ξεκινά το γραφικό περιβάλλον αλλά μόνο το command prompt. Εκτελώντας την εντολή startx
ξεκινά το KDE. Αυτό που θέλω είναι να μπορώ να ξεκινώ με αντίστοιχο τρόπο π.χ το GNOME
και όχι με την διαδικασία που ακολουθώ τώρα:
Δηλαδή δίνω την εντολή xinit και μετά π.χ startgnome οπότε ξεκινά το γραφικό περιβάλλον
GNOME όμως παραμένει στην οθόνη η κονσόλα η οποία εμφανίζει όλες τις διαδικασίες κ.τ.λ
ενώ αν κάποιος την κλείσει τότε κλείνει και το GNOME.
Με ποιον τρόπο θα ξεκινώ "καθαρά" οποιοδήποτε γραφικό περιβάλλον χωρίς "περιττά"
στοιχεία;

Ευχαριστώ.
kalidona at hotmail.com