Mas endiaferei ?

Evripidis Papakostas evris at source.gr
Sat Apr 12 20:01:01 EEST 2003

> Dhladh osoi exoun ptuxio plhroforikhs einai giatroi, kai osoi den exoun
> einai apla skitzhdes e? :->
>
> Bebaia to 8ema 3ekinhse apo allou kai allou katellh3e ka8ws to problhma
> den einai mono oti autoi pou DEN exoun ptuxio antimetopizontai ws mauroi
> apo tous ergodotes alla kai autoi pou exoun ptuxio.

mallon diavazeis (opos kai ego) viastika ta posts. :-)

isa isa. ego leo pos borei na iparxoun asxetoi giatroi kai sxetikotatoi
ebeirotexnes. alla oi men einai ebeirotexnes kai oi de giatroi.

to an kanoun mia douleia kala i kaka einai diko tous problima kai tou
ergodoti tous (an kai edo polloi isos na isxyrizontai oti an afiseis to
ksaderfi tou giatrou na kanei egxeiriseis, akoma kai kala na tis kanei,
isos afto apo mono tou na arkei gia na rikseis ti misthodosia se simio
pou sto mellon thes de thes mono to ksaderfi tou giatrou tha katadexetai
na doulevei me to mistho afto).

edo milame gia ena sillogo.

kai kathe sillogos otan idrithike, ston tomea tou, antimetopise akrivos
to idio provlima.

kapoioi idi energoi kai me gnoseis aftodidaktoi askoun ena epaggelma,
pou tora borei na kaliptetai eksoloklirou apo eksidikevmeno episima
prosopiko, kai o sillogos kalitai na iperaspistei ta dikaiomata tou
tomea (den ipirxan panta episimoi dikigoroi, giatroi, arxitektones alla
apo prin kapoios ekane ti douleia).

opos thelei ipografi apo episimo TEE mia oikodomi, apo episimo
ilektrologo mia egkatastasi, apo episimo nafpigo ena tanker, etsi tha
eprepe kai to software pou odigei ena laser gia mati, i ipologizei
kampseis dokon, i logistika na thelei episimo ptyxio pliroforikou pou
tha valei tin ipografi (ipografi=efthini , efthini=misthos) klp.

enas sillogos an endiaferete gia  tin poiotita logismikou kai to
simferon ton epistimonon tou tomea mas (an einai episitimi panta,
fantazomai oti se afto den diafonoume) prepei na diasfalisei min
standards se ola afta: px na einai epistimones kai i paragomeni douleia
na xreonetai se epipedo nomikis, ithikis klp efthinis se kapoion
ipefthino. oso gia to mistho, an ta dio parapano isxyoun sinithos
erxetai me vasi to nomo tis agoras (toulaxiston oi alles kleistes kastes
pou ekanan to idio, fainetai na einai se kalitero epipedo apo mas).

tipota prosopiko me kanenan, an kai sinithos to na sizititai psixra to
an prepei gia to simferon enos pragmatos pou oloi agapame na meinei
kapoios  apo mas apekso, odigei sto na to pairnoun oi apekso (isos kai
me to dikio tous) poly prosopika.

to idio provlima exo p.x. kai me tin EPY pou dexetai stis taksis tis
mathimatikous, i otidipote allo antistoixo. megalos sillogos, polla
meli, kalo to bougio an kapoios thelei na ginei vouleftis, alla ...

c'ya