Mas endiaferei.

Al. Andreou ee4299 at EE.TEIATH.GR
Sat Apr 12 19:13:01 EEST 2003

On Sat, 12 Apr 2003, Alexandros Papadopoulos wrote:

> TI EKANE LEEI? Yponnoeis oti 8amwnas ayths ths listas exei zwh kai
> bgainei tis Paraskeyes? Se ligo 8a doume kai linuxades na forane
> aposmhtiko... pou paei aytos o kosmos!

1) To mhnyma soy htan no. 1337 sto inbox moy. Sygxarhthria, kerdizeis ena
grammario cluons :-) .

2) Poy paei aytos o kosmos; Ua soy pv EGV poy paei aytos o kosmos. Feng
shui sto computer room, servers me kampyles kai leitoyrgika me gooey
interfaces, xvris command line kai 'Right-click for "What Is This"
function' features.

Meta; Meta o Ricudis ua bgalei ola ta akicks apo to #linux, ua dvsei
autoop ston skia kai sth synexeia ua gracei to 'Installing Linux Step By
Step In 21 Days'.

An mporeite na fantasteite ti ua akoloyuhsei ayto, sas lypamai...

--
Al. Andreou, ee4299 at ee.teiath.gr.                                   .
You can never be too careful when it comes to networking.