Mas endiaferei.

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Sat Apr 12 18:26:01 EEST 2003

On Sat, Apr 12, 2003 at 03:13:07PM +0300, Al. Andreou wrote:

> On Sat, 12 Apr 2003, George Daflidis-Kotsis wrote:
>
> > Nomizw pws oloi mas mporoume kallista na krinoume ean kapoios anhkei n'
> > oxi ston parapanw klado.
>
> Profanvs den hsoyn sto #linux to brady toy Sabbatoy :-) .

Bradi Paraskeuhs isws? :->

Dhladh ex8es to bradaki. Kai ontws hmoun, an milas gia th suzhthsh me ton
V13, hmoun autos pou efuge nwris giati 8a ebgaine e3w :-P

O V13 omws einai aguristo kefali, mono me af8ono JD xalarwnei, den
antiproswpeuei thn pleiopshfia, elpizw... :->

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]