Mas endiaferei.

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Apr 11 18:13:02 EEST 2003

On Friday 11 April 2003 16:32, V13 wrote:

> a) Ksexnas ta typika prosonta.
> b) Opos eipe kai kapoios allos, an to problima soy einai me tin poiotita
> ton apofoiton, tote epikentrosoy ekei (diladi zitas na einai poio aystira
> ta pragmata stin apoktisi ptyxioy).

@@. oso austhrh kai na einai h apokthsh ptuxiou, to mono pou epibebaiwnei
einai oti, me austhra krithria, ema8es pragmata pou den einai arketa
(xrhsima?) se pragmatikes sun8hkes ergasias.

> To oti esy asxolithikes monos soy kai
> emathes 5-10-100-1000-1M-1G pragmata den simainei oti to kanoyn oloi.

den milame gia ta 1G pragmata pou ma8aineis epeidh ta xreiazesai se kati
arketa e3eidikeumeno e3eidikeumeno. milame gia apolutws stoixeiwdh pragmata
ta opoia 8a htan mia kalh idea na sta bazei sto kefali to "anwtato
ekpaideutiko idruma" kai oxi o, aganaktismenos apo thn agnoia sou, (ekastote
sunergaths sou | typos pou xanei to xrono tou gia na se boh8hsei se kapoia
mailing list).

(to upoxrewtiko anekdoto, apo to ece at ntua):

eisagwgh stis thlepikoinwnies, 1h paradosh. o ka8hghths 8elontas na dei3ei to
mege8os ths agnoias twn foithtwn tou, plhsiazei ton pinaka kai 3ekina na
perigrafei mia upo8etikh peristash sthn opoia mporei na bre8ei o hlektrologos
mhxanikos. "Estw loipon oti gia mia kataskeuh xreiazeste, sumfwna me tous
upologismous sas, enan puknwth 500F...". Akolou8ei paush, sthn opoia
akougontai gelia apo ena allo paidi kai emena. Oi upoloipoi (~200) foithtes
sto amfi8eatro, kremontai apo ta xeilh tou, o ka8enas etoimos na ton
kataplh3ei me thn grhgorh apanthsh tou, otan teleiwsei thn ekfwnhsh.
[to khrugma tou ka8hghth paraleipetai]

(nai, ok, den einai paradeigma apo IT alla metaferei to idio mhnuma)

> Yparxoyn PARA polloi mathimatikoi oi opoioi den kseroyn *TIPOTA* apo
> pliroforiki kai agonizontai gia na mporoyn na katalaboyn theseis opoy ta
> *typika prosonta* apaitoyn ptyxio pliroforikis.

> Ego theoro dedomeno na kserei ti einai to Bubble Sort,

egw pali oxi. 8a mou arkouse na mporw na 8ewrw dedomeno oti 3erei *giati* 8a
ton parei o dialolos an dw bubble sort ston kwdika tou.
fusika, opoisdhpote exei mia mikrh epafh me thn pragmatikothta 8ewrei dedomeno
to akribws anti8eto.

[snip]

> Ilithiotita != ( Anikanotita na kaneis kati || Mh gnosi )

Hli8iothta == anikanothta na kaneis kati gia thn elleipsh gnwsewn pou se
diakrinei.