(no subject)

Vassilis Aretakis varet at panafonet.gr
Fri Apr 11 17:30:02 EEST 2003

Kalispera neos stin omada sas.
Den thelw na sxoliaso polla... alla edw me efere to thema auto pou
protodimosieutike
apo tin otenet!!

Den einai h moni etairia... isos einai h proti fouska pou skaei....

> Ta typika prosonta (ptyxio) prepei na exoyn kai kapoio antikrysma.

Exw dei pollous me Tipika prosonta pou epsaxnan to pou sindeoun to keyb...

> Osoi den ta kanoyn apla den kanoyn gia th doyleia. De lev pvs egv eimai o
> hrvas poy ekatsa kai diabasa -- gia th dikh moy porvsh to ekana. Alla
> opvs an ueleis na doyleceis metafrasths prepei na gnvrizeis thn target
> glvssa, etsi kai an ueleis na doyleceis san sysadmin ua prepei na jereis
> na diaxeirizesai ena mhxanhma...

Oi perisoteroi mexri stigmis nomizw! opos ipan kai se proigoumena mail...
oti emathan
oti emathan apo porosi!!!!

> Kai; Ayto einai uetiko tvra; Egv lev na toys kocoyn epi topoy. Oi ueseis
> (prepei na) plhrvnontai apo atoma sxetika me to antikeimeno. H sxetikothta
> apodeiknyetai panv sth doyleia, oxi me xartia.

Mou thimisate to gimnasio pou imoun egw kai o daskalos pliroforikis!!! kai
tou kana mathima NT!
giati leei itan mathimatikos!

Propagation kai