Mas endiaferei.

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Fri Apr 11 16:58:01 EEST 2003

On Fri, 11 Apr 2003, V13 wrote:

> a) Ksexnas ta typika prosonta.

Ta typika prosonta (ptyxio) prepei na exoyn kai kapoio antikrysma.

> b) Opos eipe kai kapoios allos, an to problima soy einai me tin poiotita ton
> apofoiton, tote epikentrosoy ekei (diladi zitas na einai poio aystira ta
> pragmata stin apoktisi ptyxioy). To oti esy asxolithikes monos soy kai
> emathes 5-10-100-1000-1M-1G pragmata den simainei oti to kanoyn oloi.

Osoi den ta kanoyn apla den kanoyn gia th doyleia. De lev pvs egv eimai o
hrvas poy ekatsa kai diabasa -- gia th dikh moy porvsh to ekana. Alla
opvs an ueleis na doyleceis metafrasths prepei na gnvrizeis thn target
glvssa, etsi kai an ueleis na doyleceis san sysadmin ua prepei na jereis
na diaxeirizesai ena mhxanhma...

> Yparxoyn PARA polloi mathimatikoi oi opoioi den kseroyn *TIPOTA* apo
> pliroforiki kai agonizontai gia na mporoyn na katalaboyn theseis opoy ta
> *typika prosonta* apaitoyn ptyxio pliroforikis.

Kai; Ayto einai uetiko tvra; Egv lev na toys kocoyn epi topoy. Oi ueseis
(prepei na) plhrvnontai apo atoma sxetika me to antikeimeno. H sxetikothta
apodeiknyetai panv sth doyleia, oxi me xartia.

> Ego theoro dedomeno na kserei ti einai to Bubble Sort, to Back Propagation kai
> o MinMax.
>
> ...profanos skeytomaste diaforetika, opos kai oloi edo mesa... min ta blepeis
> ola toso egoistika.

Nomizv ekana comment toy typoy 'oi plhroforikoi na asxoloyntai me ta toy
don knuth', opote skeftomaste toylaxiston s' ayton ton tomea paromoia.

> To 80% (kai baaaaale) ton apofoiton pliroforikis (oxi aparaithta anvtaths)
> simera antimetopizei kathimerina terastia problimata toy typoy:
> kai theoroyn sosto kai poly eksypiretiko to oti ta windows alaksan tin ora toy
> systimatos aytomata prin apo 15 meres...

Symfvnoi. Opvs eipa, den kanoyn gia sysadmins. Apla. Isvs, re paidi moy,
na mporoyn na katsoyn mazi soy se mia syzhthsh gia texnhth nohmosynh kai
na soy bgaloyn ta matia ejv, alla otan teleivsoyn thn alpha ekdosh toy
Wintermute ua soy poyn 'vraia, pvs svzv' (nai gnvsto anekdoto).

> Ilithiotita != ( Anikanotita na kaneis kati || Mh gnosi )

To jerv. To quote paramenei. H mh gnvsh kalyptetai. H hliuiothta oxi.

Filika,
  Alejandros.

YG: Elitist bastard? Me?! YOU BET!!!