Ερώτηση για το mount του cdrom

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Fri Apr 11 14:32:01 EEST 2003

Thomas wrote:
> Καλησπέρα!
> Παλαιότερα όταν είχα Mandrake Linux 8.2 το directory που γίνοταν mount το
> cdrom μου όταν δεν ήταν mounted ήταν κλειδωμένο και όταν έβαζα cd τότε
> ξεκλείδωνε και μπορούσα να προσπελάσω το cd και μετά όταν το έβγαζα(unmount)
> κλείδωνε ξανά.
>
> Τώρα στο SuSE 8.1 που έχω δεν γίνεται αυτό...
> Μήπως ξέρει κανείς να μου πεί πως να επαναφέρω αυτή τη λειτουργία???
>
> Thanks!

Η Mandrake βάζει ένα patch στον πυρήνα της που προσθέτει ένα "νέο" τύπο
συστήματος αρχείων, το SUPERMOUNT.Η δουλειά που κάνει είναι να παρατηρεί
(monitor) μια φυσική συσκευή με αποσπώμενα μέσα αποθήκευσης δεδομένων
(π.χ. το cdrom) και να κάνει mount/unmount το σύστημα αρχείων της
ανάλογα με το αν υπάρχει μέσο αποθήκευσης μέσα της.

Στο SuSE απ' όσο κέρω δεν υπάρχει αυτό το patch στον πυρήνα τους. Πάντα
μπορείς να ψάξεις να κατεβάσεις αυτό το patch απ'το Internet, να το
εφαρμόσεις στα sources του πυρήνα σου, να τον κάνεις reconfigure,
recompile, reinstall, να αλλάξεις το fstab σου και να κάνεις remount όλα
τα filesystems σου με την ελπίδα να τα έχεις κάνει όλα σωστά. Αυτός
είναι ο μοναδικός τρόπος.

Φιλικά,
--
Nikolaos Dionysopoulos