Mas endiaferei.

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Apr 10 16:04:01 EEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 02:48:40PM +0300, Al. Andreou wrote:

> On Thu, 10 Apr 2003, Christos Ricudis wrote:
>
> > Isws na mhn einai tyxaio poy oi ergazomenoi sto xwro ths plhroforikhs den exoun
> > kammia mazikh syllogikh ekproswphsh. Nai, einai kati poy xreiazetai. Einai wrimes
> > oi syn8hkes gia na ksekinhsei kati tetoio?
>
> Isvs ua prepei na ftiajoyme jexvristh lista opoy ua syzhtoyntai tetoia
> uemata, den jerv, omvs, kata poso h HelLUG einai armodia[1]/prouymh na
> epvmistei thn eyuynh ths diaxeirishs[2] enos tetoioy svmatos.

To oti h dhmiourgia 8a suntonistei sth HELLUG de shmainei pws 8a analabei
th diaxeirhsh h HELLUG.

Apla fainetai ws to katallhlotero meros gia suntonismo ka8ws h lista
antiproswpeuei ena megalo meros atomwn pou 8a endiaferontousan na
summetexoun sto swmateio.

> H dhmioyrgia enos svmateioy isvs na mhn einai kai h pio apotelesmatikh
> epilogh, alla poio einai to xeirotero poy mporei na symbei[3];
>
> Ante, as proxvrhsoyme sth systash ths Envshs Ellhnvn Ergazomenvn vs
> Antministrehtors. Exoyme kai to domain etoimo... :-)
>
> [1] [2]
> [2] Sigoyra mia tetoia lista 'dysfhmishs' opvs ua th doyn oi etaireies ua
> labei polles epiueseis olvn tvn typvn, poy mporei se ligo kairo na
> strafoyn kata ths HelLUG.

Ws kalo "sundikalistiko" swmateio, kalo 8a htan na exei kai enan psagmeno,
stis upo8eseis tou xwrou, dikhgoro  :-)

H nomikh sumboulh se tetoies periptwseis einai panta xrhsimh.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]