Mas endiaferei.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Thu Apr 10 13:49:01 EEST 2003

On Thu, 10 Apr 2003 12:36:30 +0300 (EEST)
"Al. Andreou" <ee4299 at ee.teiath.gr> wrote:

> To elaxisto poy mporoyme na kanoyme osoi exoyme istoselides einai na
> dhmosieysoyme ta links sthn prvth selida.To uema einai, tetoia pragmata
> ginontai *mono* sthn OTEnet, 'h ginontai kai se alloys ISP/etaireies toy
> IT xvroy kai apla den exoyn bgei akomh ejv; Mh daimonopoihsoyme thn OTEnet
> otan einai mono h koryfh toy pagoboynoy.

Oxi, den prepei na daimonopoihsoume kanenan. Tetoies periptwseis einai
diaxytes se olo ton ergasiako xwro ths plhroforikhs, pragma poy ligo poly nomizw
oti gnwrizoume oloi mas.  Kai fobamai oti me to  "geek-look" mas isws kapoy na
symballoume oi idioi sthn "peri8wriopoihsh" mas dinontas prosxhmata sto
opoiodhpote ergasiako katesthmeno na mas exei tou klwtsou kai tou mpatsou
(pragma poy bebaia 8a synebaine outws h allws).

Isws na mhn einai tyxaio poy oi ergazomenoi sto xwro ths plhroforikhs den exoun
kammia mazikh syllogikh ekproswphsh. Nai, einai kati poy xreiazetai. Einai wrimes
oi syn8hkes gia na ksekinhsei kati tetoio?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE