On demand ppp kai eth pseudo-balancing

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Apr 10 11:31:01 EEST 2003

On Thu, Apr 10, 2003 at 10:00:24AM +0300, Dimitris Stasinopoulos wrote:
> Paides xaireto()
>
> Exo ena misthomeno sindedemeno pano se enan linux nat server, pou omos
> logo barias xrisis polles fores "pnigetai" (to misthomeno). Etsi, thelo
> otan to load einai megalo, aftomata na ksekinaei ena ISDN link, kai se
> opoio bathmo ginetai, na kanei ena "balacing" ta masqueraded connections
> metaksi tou misthomenou kai tou ISDN link. Profanos, afto tha isxiei mono
> gia ta outgoing connections, alla den me peirazei. Exei kaneis kati
> ipopsin?  Efxaristo ek ton proteron.

To kommati gia na anoigei automata h ISDN sto afhnw gia spoudh :-)
Tha sou pw gia to moirasma otan poia oi grammes einai h den einai on-line.

Exw empeiria me dyo ISDN grammes. Prepei na deis ta Advance router options
giati to routing ginetai prin apo to firewall (kai to masquerade).
Kata pasa pithanotita on-demand opws to thes tha sou bgalei
ligo thn pisti. Egw eixa ena script pou me kathe allagh sthn katastash
tou diktiou (anoikse/ekleise kapoia grammh) ksana-efiaxne ta route tables
analoga, kai meta ksana-etrexe to script tou firewall.

Alla h empeiria mou me aytomato balancing den htane ikanopoihtikh.
Estw loipon oti kapoia stigmh anoigan kai oi dyo grammes, etrexe to script,
efiaxne ta route tables, ksana-etrexe to firewall script.
Olla kala mexri edw, edeixne oti kapoia pernaganae apo thn mia
kai kapoia apo thn allh. An kai na sou pw thn alhthia eixa amfibolies
gia tis apofaseis pou eperne gia to poia paketa pernane apo pou, alla telos pantwn...
Erixna thn mia grammh, kai ta clients pou pernagane apo thn mia grammh
pernane to trito to markritero. Ypopsi eixa kanei kai apply ta analoga patch
gia aythn thn periptwsh, alla telika den douleue automata.

Auto pou kateliksa htane otan douleue mia mono grammh na bazw enan mono kanona
gia default getaway mesw auths, enw otan anoige kai h deyterh ebaza pollaplous
kanones gia sygkekrimena clients pou ta ekane force apo thn deyterh.
Toulaxiston etsi eixa elegxo kai mporousa na orizw poia pernane apo pou.

An thes mporw na brw kapou to script kai na sto steilw

roryt