GLIBC 2.3

ngalanis at chemistry.uoc.gr ngalanis at chemistry.uoc.gr
Tue Apr 8 20:24:01 EEST 2003

Γεια σας,

Θα ήθελα να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα που αφορά στον ifc (intel fortran
compiler).

Με RedHat 8.0 και glibc 2.2.x έτρεχε μια χαρά! Τώρα με RedHat 9 και glibc 2.3
βγάζει το εξής μήνυμα όταν πάει να κάνει link:

undefined reference to `errno' και
undefined reference to `__ctype_b'

Προφανώς είναι «πρόβλημα» της glibc 2.3.... και το κακό είναι ότι το ίδιο
πρόβλημα μου βγάζει και η fortran της absoft! Βέβαια και οι δύο compilers,
προτείνουν συστήματα με glibc 2.2 ή glibc 2.1. Αλλά η λύση δεν είναι να βάλω
κάποιο πιο «παλιό» σύστημα για να έχω συμβατότητα με τους compilers...βέβαια
ελπίζω να μην είναι τελικά η μόνη λύση!! :-)
οπότε όποια διανομή και να βάλω θα έχω τα ίδια προβλήματα!
Τι προτείνετε;

Ευχαριστώ,

Νίκος Γ.