math program

Giannis Tsagatakis xlab at phaistosnetworks.gr
Mon Apr 7 10:53:01 EEST 2003

On Σαβ, 2003-04-05 at 15:09, Dimitris Mandalidis wrote:
> Καλησπέρα,
> Ψάχνω να βρω κάποιο πρόγραμμα για μαθηματικά.

Tsekare ke ta links edo:
http://bookmarks.pathfinder.gr/bookmarks.page/jtsagata?f=18242
alla min me rotas. den ta exo dokimasei.

Sxetika me to mathematica duleyei sxetika apsoga sto linux, alla ayto
pu eixa paratirisei eine oti den duleyan ta hypelinks sta help files.
To allo enoxlitiko itan i entoli mcc, opu (mcc=mandrake control center,
mcc= matlab c compiler, mcc=mathematica compiler).

--
Giannis Tsagatakis <xlab at phaistosnetworks.gr>