math program

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sun Apr 6 17:01:02 EEST 2003

On Sun, Apr 06, 2003 at 04:20:11PM +0300, Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Εμ... δεν ξέρω πως συνεπέρανες ότι το δίνουν για download, αλλά
> τουλάχιστον η σελίδα που μας γράφεις αναφέρει μόνο τα technical
> requirements για την τρέχουσα έκδοση του Mathematica.

Αργκ είμαι πολλά κιλά ηλίθιος :-( Γράψε λάθος :-)

> AFAIK, το Mathematica για linux το έχει το ίδιο CD που έχει και το
> Mathematica για Win (αυτό που πληρώνεις δηλαδή αγοράζοντας το
> Mathematica). Αν κάνω κάπου λάθος, διόρθωσέ με...

Nope. Αν και υπάρχουν κάποια πράγματα που σε προϊδεάζουν θετικά (tex files)
σε μένα φαίνεται να έχουν αφαιρεθεί κάποια binaries γιατί όπου υπάρχει dir
binaries έχει μόνο ένα subdir που λέγεται windows τίποτα άλλο :-(

Δ.

--
PGP key 39A40276 at <http://www.keyserver.net>
key fingeprint: 9A0B 61C6 B826 4B73 69BB  972B C5E7 A153 39A4 0276