"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Sat Apr 5 18:11:01 EEST 2003

On Saturday 05 April 2003 16:04, V13 wrote:

> Meta diakrinis ton eayto soy apo toys 'esy', '2-3 alloys', 'merika newbies'
> thelontas na dikseis oti den eisai newbie oyte oi 2-3 alloi poy lene oti
> theloyn, alla ekfrazeis tin pliopsifia.

Dratomai ths eykairias gia na pw kati poy skeftomai edw kai kairo. Einai krima
poy exei ftasei na xrhsimopoieitai h ennoia toy newbie apa3iwtika. H hmera
poy 8a stamathsw na 8ewrw ton eayto moy newbie, 8a einai kai h mera poy 8a
stamathsw na ma8ainw. H gnwsh toy ka8enos prepei na anaferetai sthn proswpikh
toy anazhthsh kai 8elhsh gia ma8hsh kai oxi sthn anagkh toy gia symmetoxh h
anagnwrish se koinwnikes omades. Katw ap' ayto to prisma otan xrhsimopoietai
to newbie se tetoio context, den me noiazei an anaferetai se mena h oxi alla
nai, kalytera na eimai newbie, para 3erolas.

--
Bombing for peace is like <beautify>having sex</beautify> for virginity.
Running FreeBSD 4.8-RELEASE | mailto:zookie at med.auth.gr
5:58μμ up 17 mins, 1 user, load averages: 0,07 0,03 0,01