"Getting ready for the Desktop issue #321"

fateswarm admin at www0.org
Sat Apr 5 16:33:03 EEST 2003

On Sat, Apr 05, 2003 at 04:25:38PM +0300, V13 wrote:

> Epiteloys eipes kati sosto.. tora synexise me to anafereis ti einai
> problimatiko pano toy xoris na milas gia ayto aorista... Mila sygkekrimena.

> <<V13>>

Apla re su, hlpiza na po kati kai na stamathso ekei. Xoris auto na
shmenei oti auto pou eipa de to pisteuo, skero pos de mporo na to
apodiksw opws oi perissoteroi me "technical muala" 8elete na ta akoute.

Anti na pesete na me fate merikoi, 8a mporousate na me afhsete sthn
isixia mou kai na bgoun ekeinoi pou kseroun GIATI einai pio sta8erh
platforma gia to meso developer kai eidika megales eteries h windows
platforma.

Giati oi upo8eseis oti h linux platforma einai idanikoterh gia to
desktop eite gia etairies eite gia omades pou kanoun cross-platform
pragmata de nomizo na einai SEBASTES apo polous, etsi; :)

-fs