"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

V13 v13 at priest.com
Sat Apr 5 16:29:01 EEST 2003

On Saturday 05 April 2003 01:56, fateswarm wrote:
> H pikria pou exete merikoi enantion twn windows einai tetoia pou sas
> kanei elete eksofrenikes malakies me to sumpa8io. Opws akribos exei na
> asxolitai me 100 distribution etsi exei kai na asxolitai me 5 ekdoseis
> windows. Kai opws 100 fores eipame, kai idia doulia na eixe kai stis duo
> platformes, 8a protimouse na ti kanei gia windows logw perissoterwn
> xrhstwn, kai fusika:

MLM... allo na exeis 100% diaforetiko peribalon kai tropo leitoyrgias (p.x.
w95,98 vs NT vs XP) (kai anaferomai sta programatistika endotera kai oxi ekei
opoy patas to mouse) kai allo na einai organomena me diaforetiko tropo, na
exei alla xromata, na min exei kapies libs klp klp.

kai telos pantos stamata na ypostirizeis kati opoy:

* to TCP/IP einai addon (kai to opoio arxika eixe orio sto megisto arithmon
sockets)
* to flat memory model den ypirxe arxika
* allazei tin ora toy hw clock otan alazei h ora se DST (!!!!!) (kai fysika
den ypostirizei parapano apo 1 timezone)
* ta bugs toy perigrafontai san 'asimanta' kai den diorthonontai mexri na bgei
katalilo worm
* to support toy stirizetai sto na se pisei oti den exeis problima
* kanei propaganda kata ton antagoniston toy
* ypostirizei proprietary lyseis kai xrisimopoiei kolpa athemitoy antagonismoy

... san kati opoy mporeis na stirixteis!

> -fs.
<<V13>>