"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Apr 5 01:46:01 EEST 2003

On 2003-04-04 22:43, fateswarm <admin at www0.org> wrote:

> a) exoun ka8e dikaioma na mas grapsoun kanonika akoma kai an exoun ton idio
> platformwn na asxolountai gia ton aplo logo oti exoun pollaplasio ari8mo
> xrhstwn na asxolountai
> b) to 2k einai sxedon omoia platforma me to XP, to 95 spania
> upostirizetai opws kai ola ta NT plun tou teleutaiou. alla, blepe a)

Ακριβώς όπως η Microsoft έχει τέτοια 'δικαιώματα' έτσι και η οποιαδήποτε
άλλη εταιρεία.

Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα του Linux εδώ; Η Oracle ή όποια άλλη,
διαλέγει ένα distribution (τυχαίο παράδειγμα = Redhat 8.x), και λέει
'εμείς αυτό ξέρουμε, αυτό έχουμε μάθει να εμπιστευόμαστε, αυτό
υποστηρίζουμε'.

Αλλού είναι οι λόγοι που πρέπει να ψάξεις για να βρεις γιατί δεν υπάρχει
π.χ. το AutoCAD σε Linux.

- Γιώργος