"Getting ready for the Desktop issue #321" (was: Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Fri Apr 4 20:35:01 EEST 2003

On Friday 04 April 2003 15:08, Giorgos Keramidas wrote:

> Υπάρχουν και τα Windows 95 και τα 98-SE και τα NT και τα 2000.  Το
> καθένα από αυτά έχει τις διαφορές του με τα προηγούμενα, και για το
> καθένα από αυτά υπάρχουν εφαρμογές που παίζουν καλά σε αυτό αλλά όχι
> στα άλλα 4.

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που γράφεις, αλλά συμπεριέλαβε και την εξής
προβληματική:

η ίδια η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει (αν δεν το έχει κάνει ήδη) την
υποστήριξη των NT. Κάτι που σημαίνει όχι άλλα patches, bugfixes κτλ, κτλ.
Μάλιστα, αν θυμάμαι καλά αυτός ήταν ο λόγος που είχε αποφασισει ένας δημόσιος
φορέας της Γερμανίας να το γυρίσει σε linux με την λογικότατη ένσταση του ότι
δεν γίνεται (φυσικά για λόγους κόστους) να (εξ)αναγκάζονται ανά τακτά χρονικά
διαστήματα να αναβαθμίζουν (= ξανααγοράζουν) το λειτουργικό για ένα αρκετά
μεγάλο αριθμό από workstations.

--
Bombing for peace is like <beautify>having sex</beautify> for virginity.
Running FreeBSD 4.8-RC | mailto:zookie at med.auth.gr
8:24μμ up 26 mins, 1 user, load averages: 0,16 0,08 0,03