Backtrace

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Apr 4 11:19:01 EEST 2003

On Friday 04 April 2003 01:23, fateswarm wrote:
> Mou zhtitai polles fores na kanw "backtrace" kati poy prokalei crashes,
> h' apla klinei me segfault. Exo brei to tropo tou gbd kai tou strace an
> ke sto 2o den ksero pos na elatwsw ta apotelesmata. Alla den exei
> shmasia.
>
> To erothma einai, ti tropous kserete gia logging enos programmatos pou
> prokalei crashes/segfaults eite exoume to source tou, eite de to exoume.
>
> (nai, exo kai apo closed source pou mou kolane kai ta xriazomai)
>
> ksero oti prepei na RTM, apla ti genika yparxei; de xriazetai na
> grapsete katebata me diadikasies, apla onomata.

> [...]

i) an to process pou krasarei den exei uid==0 tote den dikaiologeitai na
krasarei to mhxanhma (read: kernel bug)

ii) pes _sugkekrimena_ gia poio programma milas, me ti uid(!=0?) to trexeis,
an exei apeu8eias access sto hardware kai an nai se ti hardware. tote *isws*
na pareis sugkekrimenh apanthsh gia to pws 8a kaneis to debugging.