pppd Default route problem in Mandrake 9.1

Ioannis Theodoridis gthe at space.gr
Thu Apr 3 14:01:01 EEST 2003

Και πάλι σ'ευχαριστώ.
Περιγράφεις ακριβώς αυτό που θέλω να κάνω τελικά.
Ωστόσο το πρόβλημα μου δεν είναι πως θα κάνω sharing το connection, αλλά το
πως θα πραγματοποιήσω τη σύνδεση στο μηχάνημα με το modem :)
Κατά την εγκατάσταση το Mandrake ψάχνει και βρίσκει τη λίστα των συσκευών
που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως gateways για το internet (στην περίπτωση
μου βρίσκει modem στο ttyS1 και LAN). Εκεί δήλωσα και τα δύο interfaces.
Εννοείται ότι δεν θέλω να ξανακάνω εγκατάσταση. Άλλωστε έχω ξανατρέξει τον
ίδιο wizard μετά την εγκατάσταση και δεν βλέπω προκοπή.
Αυτό που υποπτεύομαι είναι ότι κάπου έχει κρατηθεί η ρύθμιση του default
gateway για το ethernet interface (απ'ότι έψαξα σήμερα υποτεύομαι στο ίσως
στο /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0) και ο wizard να μην μπορεί να
την ακυρώσει..
Ωστόσο αν εγώ μπορώ να προσθέτω ως default route το ppp link με το χέρι,
τότε γιατί να μην μπορεί να γίνει και αυτόματα μέσω του defaultroute option
που περνάει στον ppp;