Mandrake 9.0 POLY ARGO: Poio einai to provlhma?

fateswarm admin at www0.org
Thu Apr 3 05:03:01 EEST 2003

On Wed, Apr 02, 2003 at 02:37:17PM +0300, Chrysos Thanasis wrote:

> Esthsa to MDK 9.0, kai SERNETAI sthn kyriole3ia, poly perissotero
> apo to fysiologiko.  Kanei peripou 20 sec gia na vgalei ena termatiko,
> se KDE h' GNOME.  Kamia idea ti mporei na ftaiei? (To mhxanima einai ena
> Pentium III 733Mhz, me 128 MB mnimi, logika den ftaiei ayto).
>
> Thanasis.

Kata proton to "polu argo" einai sxetiko.

Kata deuteron pianontas to "20 sec gia na ksekinisei to kde" einai
fusiologikotato. To kde einai mia parafortomenh efarmogh, pou oso
perissotera 8a 'bgazoun' apo do kai pera toso pio ekseligmeno 8a ginetai
kata ti gnomi mou.

(Dokimase Windowmaker na deis na ksekinaei se 3 second, ligoulaki
diskolo na sinithiseis to anti-windows style ektos kai an hsoun prohn
afterstep user alla einai poli leitourgiko, aplo kai taxitato

yg. opoiesdipote blakies toy styl "to kde einai desktop environment kai
oxi window manager, gi'ayto einai elaxista pio argo" 8a agnoh8oun
epidiktika)

Kata Triton, to Mandrake einai ena apo ta pio "fortomena" distribution
pou ipirksan pote. Se ena "default" installation, sou bazei pano, oti
server paparidi(me to sumpa8io mpori na brei mprosta tou kai oti allo
application mporoun na fantastoyn oti mporei na kanei "eukolh th zoh tou
xrhsth".

Epeidi fusika de 8aboume kammia dianomh ektos kai an einai h SCO,
mporeis polu apla me ligh eksereunish sto /etc sou, na allakseis polla
apo auta a pragmata pou ksekinane kai yparxoun apo default kai na
anebaseis tin apodosh.

Alla, epipeno, dokimase ena polu aplo window manager opws to windowmaker
kai an de sou kanei kopo na to sinithiseis 8a to ektimiseis gia tin
tromerh taxitita ekkinishs (kai epanekinishs).

-mike