axeto men - boitheia de

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Tue Apr 1 10:52:01 EEST 2003

At Mon, 31 Mar 2003 23:17:53 +0300,
Paleos Aleksandros wrote:

> Kalispera to thema mou einai entelos !asxeto! me ti lista , apla theoro oti
> eiste oi monoi pou mporoun na me boithisoun me to problima moy......Gnosi na
> prosferoume......Min me vrisete plz!!!
> Psaxno na bro tin polyplokotita kai tin apodeiksi tou bubblesort kaii toy
> insertion sort (pos metafrazetai o teleytaios sta ellinika?)
> Exete kammia apantisi?
> Episi kati pio dyskolo pos mporo na apodeikso oti to 2-sat den anikei sto NP?
> Eyxaristo poly
> Aleksandros

Ena para poly kalo vivlio to opoio eixa tin tyxi na to kano kai me
poly kalo daskalo sto panepistimio einai to

Introduction to Algorithms, Second Edition

Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald L. Rivest and Clifford Stein

MIT Press
September 2001
ISBN 0-262-53196-8

To vriskeis kai ston Papasotiriou.
Kata ta alla symfono oti tha prepei na psakseis sto Google gia sxetika
newsgroups kai yliko...

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.