Woody install πρόβλημα!

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Mon Sep 30 19:45:02 EEST 2002

Hello all,
Το Σαββάτο έκανα εγκατάσταση Debian 3.0r0 στον Η/Υ μου αλλά κάτι δεν πάει καλά με τον
kernel 2.4 bf.
Η εγκατάσταση έγινε σε ξεχωριστό σκληρό.
Μόλις τελείωσε η πρώτη φάση της εγκατάστσης έκανα επανεκκίνηση και όταν ξεκίνησε ο
kernel μετά απο λίγο κόλλησε στο:

Setting the System clock using the Hardware clock as referencd

έμεινε εκεί 10 λεπτά και μέτα εβγαλέ αυτό:

spurious 8259A interrupt:IRQ 7

Κάνω επανεκκίνηση και κάνω disable την παράλληλη και έβγαλά όλες
τις κάρτες αλλά τίποτα.
Μπαίνω στο redhat φτιάχνω boot disk και κάνω εκκίνηση απο floppy
και μπαίνω κανονικά.Προσπάθησα να ολοκληρώσω την εγκατάσταση βάζοντας
τα πακέτα αλλά δεν έβλεπα τα 2 cdrom(CDROM,CDRW)κάθε φόρα που προσπαθούσα να κάνω
mount στα log έβλεπα :
driver not present
Αυτό μπορεί να έχει να κάνε με το γεγονός οτί στο redhat έχω scsi emulation.

Σκέφτομαι να κάνω πάλι εγκατάσταση και να διαλέξω kernel 2.2.χ αλλά φοβάμαι
πως δεν θα βλέπει τον promise controller άρα τσάμπα δουλειά.
Επίσης σκέφτομαι να κάνω αντιγραφή τα 2 πρώτα CD στον σκληρό και να κάνω εγκατάσταση
τα πακέτα και μετα να φτιάξω το δικό μου kernel.

Ακούω ιδέες

Φιλικά,
Παύλος

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life