Kile el.mo

Nikos Galanis chem482 at edu.uoc.gr
Mon Sep 30 10:23:01 EEST 2002

> To: "Dimitrios Kamenopoulos" <el97146 at mail.ntua.gr>
> Subject: Re: Kile el.mo
> Date: Sun, 29 Sep 2002 17:54:56 -0400
> Cc: Hellug <linux-greek-users at lists.hellug.gr>

Υπάρχει πολύ καιρό πριν!!!! Πριν την έκδοση 1.0 είχε άλλο όνομα Ktexmaker ή
κάπως παρόμοιο....
Εάν χρησιμοποίησες την μετάφραση που έκανα, πες μου εάν δεις κανένα λάθος.

> [...]
> βιβλιοθήκη, η οποία υπάρχει:
>
> [alex at helios ~/kile-1.3beta]$ ./configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt-3.0.3
> <snip>
> checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.0.1) (library qt-mt) not
> found.
> [alex at helios ~/kile-1.3beta]$ ls /usr/lib/qt-3.0.3/lib/libqt-m*
> /usr/lib/qt-3.0.3/lib/libqt-mt.so
> /usr/lib/qt-3.0.3/lib/libqt-mt.so.3.0
> /usr/lib/qt-3.0.3/lib/libqt-mt.so.3
> /usr/lib/qt-3.0.3/lib/libqt-mt.so.3.0.3
>
> Τα ίδια και αν δώσω --with-qt-dir=/usr/lib/qt-3.0.3/lib

Κάνε ./configure --help, θα δεις ότι υπάρχει μια επιλογή --disable-mt ή κάτι
παρόμοιο...δεν θυμάμαι ακριβώς, αυτό πάντως γίνεται με όλα τα προγράμματα σε
QT.
Για την δική σου περίπτωση δηλαδή θα πρέπει να τρέξεις:
./configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt-3.0.3 --disable-mt

και θα είσαι εντάξει.

Νίκος Γ.