Pyrhnas me gcc 3.2

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Sep 30 01:28:01 EEST 2002

On 2002-09-29 12:38, "P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:
> Σίγουρα. Αλλά νομίζω οτι η i686 είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα, οπότε
> μάλλον στην δικιά μου περίπτωση εντάσσονται πολλά συστήματα. Κι
> όποιος δεν ξέρει, δεν χάνει τίποτα να δοκιμάσει. Έτσι, για να
> βεβαιωθούμε οτι ο 3.2 θα είναι αρκετά δοκιμασμένος.

    $ uname -v
    FreeBSD 5.0-CURRENT #2: Tue Sep 29 03:39:07 EEST 2002
    $ gcc -v 2>&1 | grep version
    gcc version 3.2.1 [FreeBSD] 20020916 (prerelease)

True.  Η λογική στο linux και opensource λειτουργικά είναι κάτι σαν το
παλιό καλό Κινέζικο ρητό:

    » Κομφούκιο είπε: αν δεν δοκιμάσει εσύ, δεν δοκιμάσει ποτέ κανείς.

Γι αυτό και οι real men τρέχουν FreeBSD-CURRENT στο laptop τους :P
Αυτό το τελευταίο, όταν το είχα δει μιλάμε στο signature του
Poul-Henning Kamp, είχα λιώσει στα γέλια.

Γιώργος -- που κάνει rebuild το -current kernel του για 3η φορά σήμερα.