Kile el.mo

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Sep 30 00:07:01 EEST 2002

On Saturday 28 September 2002 09:41, Tom Diamond wrote:

> Μιας και μιλάμε για compilations, δοκίμασα να κάνω compile την τελευταία
> έκδοση (1.2), τελείώνει κανονικά αλλά όταν πάει να τρέξει έχει πρόβλημα
> με το GUI (βγάζει ερωτηματικά αντί για εικονίδια και οι γραμμές
> εργαλείων φαίνονται κομματάκι corrupted). Το ίδιο συμβαίνει και την
> τελευταία έκδοση του quanta.
> Το κατάστημα διαθέτει KDE 3.0.0 και gcc 2.95.3 σε SuSE 8.0
> Καμιά ιδέα;

To KDE θα βρεθεί όπου να 'ναι στην έκδοση 3.0.4 και το Qt στην 3.1. Αυτή τη
στιγμή παίζουν 3.0.3 και 3.0.5 αντίστοιχα. Έχουν φτιαχθεί αρκετά πράγματα από
τις 3.0.0 εκδόσεις. Ίσως ένα update δε θα ήταν άσχημη ιδέα. Πριν κάνεις όμως
ακροβατικά, σε προειδοποιώ ότι από τότε που αναβάθμισα το qt έχασα το γραφικό
Yast2, το οποίο δουλεύει ΜΟΝΟ με τη μη-threaded έκδοση του Qt3.0.0.  Δε μου
λείπει ιδιαίτερα, αλλά όσο να 'ναι σπάστηκα.

Επίσης στο εντελώς φρέσκο KDE (cvs.kde.org) έχει αλλάξει σημαντικά το build
system εδώ και κανα μήνα. Δεν αποκλείεται οι νέες εκδόσεις των quanta και
kile να χρησιμοποιούν το νέο build system, και άρα να στέλνουν εικονίδια σε
λάθος κατάλογο.

Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν καλή ιδέα να κάνεις compile με --enable-debug και
να ξεκινήσεις π.χ. το quanta από ένα xterm για να δεις τι errors σου βγάζει.
Αν για παράδειγμα βγάζει κάτι σαν
"WARNING: δε βρίσκω το /opt/kde3/share/icons/new.png"
τότε ξέρεις τι φταίει.

Και τέλος, επειδή η πιο απλή λύση είναι καμιά φορά η πιο σωστή, μήπως έβαλες
λάθος --prefix στο configure;

Επί του OP, το kile είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ πρόγραμμα. Μακάρι να το είχα ανακαλύψει
ένα μήνα πριν (υπήρχε ένα μήνα πριν;).