Ετσι κλείνονται οι δουλειές

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Sep 29 12:53:02 EEST 2002

Στις Κυρ 29 Σεπ 2002 1:35 πμ, ο/η Stelios Vouzonikos έγραψε:

> ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΠΕΣΤΟ! Ειδικά στο redhat το 7.0 ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;;; ΠΩ ΠΩ
> ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ 4-5 SITE ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ
> ΓΙΑ ΤΟ i18n Ή ΓΙΑ ΤΟΝ WINDOW MANAGER ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ!!!!!!! ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ
> ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ.....
> Συγνωμη για τα κεφαλαία αλλα εψαχνα 1 1/2 μήνα για το πως να κανω το linux
> να μιλάει ελληνικά.
> Ελεος....

Μία σοβαρή παρατήρηση: μήπως πρέπει να βγάλουμε από τις διάφορες σελίδες
κάποια παλιά HOW-TO's , που δημιουργούν προβλήματα σε νεότερες distros; Ακόμα
καλύτερα, να σημειώσουμε οτι αυτές οι λύσεις δεν είναι καλές..
Καλή ήταν η προσπάθεια που έκαναν μερικοί, να υποστηριχτούν τα ελληνικά σε
XFree86 3.3.x, να γραφτούν κάποιες γραμματοσειρές κλπ. Όποιος τα ακολουθήσει
όμως αυτά τώρα (με XFree86 4.x.x κλπ.) θα έχει προβληματα.
Επίσης τα Xfntgr *έχουν πρόβλημα*, υπολογίζω οτι θα ενοχλούν ιδιαίτερα το Qt
3.x κλπ. Επαναλαμβάνω οτι πρέπει να κάτσουμε να τα διορθώσουμε.

ΥΓ: δεν τρώω το flame-bait, είμαι χορτάτος..