Ετσι κλείνονται οι δουλειές

spyros kordonis sgk at hellasnet.gr
Thu Sep 26 23:43:01 EEST 2002

On Thursday 26 September 2002 11:54, Panos wrote:

>   Ναι καλά η Μ$ μας φταίει τώρα. Για να δούμε λοιπόν... Έχουμε ένα
> λειτουργικό (Linux) που είναι εντελώς δωρεάν, έρχεται σε διαφορετικές
> εκδόσεις (ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό πελάτη) αλλά ο Kernel παραμένει
> σταθερός (έτσι ώστε όλα τα προγράμματα να τρέχουνε σε όλες τις εκδόσεις),
> παρέχει άπειρα εργαλεία (από κειμενογράφους μέχρι λογιστικά φύλλα κ.ο.κ. -
> και μάλιστα όλα δωρεάν) που παρέχουνε και τα Παράθυρα, έχει λιγότερα
> σφάλματα στον πηγαίο κώδικα (bugs), δεν κολλάει ποτέ (προσωπικά τουλάχιστον
> δε μου έχει κολλήσει ούτε μία φορά), είναι ανοικτού κώδικα, είναι πιο
> [...]

Όλα καλά αυτά που λές, αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα πριν γίνει το Linux το
βασικό ΛΣ στα desktops. Να μπορεί ο χρήστης να τυπώνει Ελληνικά χωρίς να
πρέπει να έχει Διδακτορικό στην Πληροφορική για να κάνει τις ρυθμίσεις που
πρέπει.
Και το λέω αυτό εγώ που και το αγαπάω το Linux και το έχω με τον τρόπο μου
προωθήσει (περισσότερο απ'οτι φαντάζονται μερικοί) και το χρησιμοποιώ πολύ
για διάφορες δουλειές, αλλά για Office Automation (που κάνει ο μέσος χρήστης)
στα Ελληνικά είναι άστα να πάνε! Ακόμη δεν έχω καταφέρει να τυπώσω τα
Ελληνικά που γράφω με το  Kword. Χρησιμοποιώ Type1 fonts όπως λένε τα διάφορα
HOW-TO και έχω βάλει τα font names και paths στο
/usr/share/ghostscript/6.53/lib/Fontmap.GS, αλλά ΤΙΠΟΤΑ!
Το μόνο κείμενο που τυπώθηκε σωστά Ελληνικά και Αγγλικά ήταν γραμμένο με TTF
font IMPACT που είχα κάνει download και install απο κάποιο site στο Internet
που είχε ένα πακέττο webfonts.
Καμμιά ιδέα;