Ετσι κλείνονται οι δουλειές

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 26 23:18:01 EEST 2002

On 2002-09-26 22:12, Dimitrios Kamenopoulos <el97146 at mail.ntua.gr> wrote:
> ...υπό την προϋπόθεση ότι μπορούν να το αποκτήσουν τζάμπα. Αν η M$
> προχωρήσει σε λύσεις τύπου Palladium και συνδρομών, τουλάχιστον στην
> Ελλάδα ένα 90% του user base είτε θα πάει σε άλλα λειτουργικά είτε
> θα μείνει στα WinXP (το πολύ).

Βασικά, όχι.  Πολύς κόσμος επιμένει να χρησιμοποιεί τα XP, με αυτή τη
λογική.  "Έλα μωρέ, σιγά.  Αφού είναι σπασμένο το CDROM, και παίζει
τόσο καλά τα .wma αρχεία μου!"  Μόλις πάνε και κάνουν "update" όμως,
από το Internet, τους ζητάει να κάνουν reboot και στο επόμενο boot το
λειτουργικό σε κλειδώνει απέξω.  Όταν το πάθει αυτό ένα αρκετά καλό
ποσοστό "χρηστών", μάλλον θα ψάξουν μόνοι τους για άλλο "dealer".

> Είναι αυτές οι μικρές ελληνικές γυφτιές που κάνουν κόλπα του στυλ
> «επιτρέψτε την αντιγραφή για να κατακλύσουμε την αγορά και μετά τους
> τα παίρνουμε χοντρά» να είναι πρακτικά ανεφάρμοστες.

Δεν είμαι τόσο σίγουρος, αλλά το μέλλον είναι κάτι που πάντα έχει
πλάκα.  Θα δούμε...

--
Famous last words: "What duck?" -- (Terry Pratchett, Soul Music)