Ετσι κλείνονται οι δουλειές

V13 v13 at priest.com
Thu Sep 26 19:50:01 EEST 2002

On Thursday 26 September 2002 15:52, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Ο κόσμος φοβάται τις αλλαγές, και το linux αλλάζει πολύ από distro σε
> distro και από έκδοση σε έκδοση. Σαν αποτέλεσμα, κάποιος που έχει συνηθίσει
> να έχει το ίδιο interface εδώ και 7 χρόνια, φρικάρει και χάνει την
> εμπιστοσύνη του στο σύστημα.

Windows 3.1, Windows 95, explorer 95->98, win ME/XP/2K

Exm.. den einai oi alages to problima.. Ftiakse kati poy na to kanei
egkatastasi kai o poio blakas kai na exei ellinika kai na ton kanei na
nomizei oti kserei polla pragmata kai na min toy leei tipota akatalabistiko
kai na to diafimizeis kai na to exoyn kai oloi oi alloi kai na exei word kai
na exei games kai na kanei egkatastasi oti na'nai xoris na katalabeneis ti
kaneis.. kai kai kai....

kai to tote tha to xrhsimopoihsoyn oloi...

<<V13>>

p.s. Bale kai kala xromatakia gia na piaseis kai tis gynaikes...