Ετσι κλείνονται οι δουλειές

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Thu Sep 26 12:22:01 EEST 2002

Mavrelos Antonios wrote:

>         Δε ξέρω αν το έχει πάρει το μάτι σας αυτές τις ημέρες σε κάνα site(http://www.naftemporiki.gr/news/static/02/09/26/247368.htm) ή εφημερίδα, ήταν εδώ το νέο αφεντικό της M$. Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί ήρθε.

Gia dhmosies sxeseis mhpws? Alla etsi ki alliws kai na hkseres giati
hr6e ti 6a allaze?

>         Ενας φίλος είπε ότι μάλλον θέλει να σιγουρέψει και την μηχανογράφηση της Ολυμπιάδας. Φαντάζεστε εκεί που βλέπουμε να τρέχει ο Κεντέρης να γράφει από κάτω Powered by Microsoft;

H mhxanografhsh ths Olympiadas perilamvanei Windows 2000 gia clients kai
to Game Management System kai Unix gia ta realtime. Paei vasei die6nwn
prodiagrafwn kai symfwniwn pou exoun ginei edw kai kairo.

>   Αλήθεια εμείς τι πρέπει να κάνουμε για να συναντηθούμε με κάποιον με 3λιτρη M-Benz που μένει στα Β.Π ή Κολωνάκι και παίρνει τις αποφάσεις για το που πανε τα λεφτά των φορολογούμενων (τώρα που έρχονται και εκλογές); Αντε και θέλω να ξαναφορέσω τη μοναδική γραβάντα που έχω. Πέρασε καιρός από τον γάμο μου.

Tis apofaseis gia to pou pane ta lefta tis pernoun aytoi pou den
fainontai. An hkseres toulaxiston enan tetoio na sto 6esw poly apla den
6a hsoun edw mesa.