Kommataki asxeto ...

Alexandros Vellis avel at noc.uoa.gr
Wed Sep 25 14:56:01 EEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002 22:58:07 +0300
Tom Diamond <thdiaman at inf.uth.gr> wrote:

> Διάβαζα τις προάλλες στο site του lirc για home-made ir receivers
> (http://www.lirc.org/receivers.html) και είπα να σχοληθώ κι εγώ λίγο
> ...Έφαγα τον κόσμο εδώ στο Βόλο αλλά δεν μπόρεσα να βρω κανενός είδους
> ir δέκτη.

Μπορείς, εναλλακτικά, να χρησιμοποιήσεις έναν έτοιμο Irda δέκτη! Φτάνει
να έχεις motherboard που να υποστηρίζει IrDA,  και φυσικά το
IrDA-compatible dongle (πομπό/δέκτη), ή αντίστοιχα ένα laptop που να
υποστηρίζεται η θύρα του από τον Linux kernel.

Απλούστατα, αντί να χρησιμοποιείς το dongle για IrDA, βάζεις το lirc να
μιλάει "raw" στο dongle, χρησιμοποιώντας τον SIR driver του.

Βέβαια υπάρχει ακόμα το πρόβλημα να αγοράσεις infrared dongle στον Βόλο.
Εγώ το δικό μου το αγόρασα στη Στουρνάρα, είναι ένα Actisys, και
υποστηρίζεται μια χαρά από τον linux kernel.

Έτσι τώρα χρησιμοποιώ το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασης (ή Palm +
OmniRemote) για να ελέγχω τον xmms και τον mplayer...

--
Alexandros Vellis       University of Athens
avel at noc.uoa.gr         Network Operations Centre