hydra

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Wed Sep 25 13:31:01 EEST 2002

On Wed, Sep 25, 2002 at 12:27:22PM +0300, V13 wrote:

> Ο apache 2.0 δεν είναι threaded? Έχεις καμιά διαφορά στη φιλοσοφία με την
> οποία χρησιμοποιείς threads?

Well, ο hydra, δεν είναι apache, είναι γρηγορος web server :)

Πιο τεχνικά, ο hydra εχει ενα σταθερό pool απο threads. Καθε thread
εξυπηρετει περισσότερους απο ενα clients, χρησιμοποιώντας non blocking
IO.

Αν και δεν είμαι ειδικός στον apache, απ'ότι θυμάμαι ο apache 1.3 είναι
multiprocess, με 1 process να εξυπηρετεί 1 client. Αν χρειάζεται να
εξυπηρετήσει περισσότερους clients, τότε κανει spawn περισσότερα processes.
Χονδρικά ο apache 2.0 είναι το ίδιο αλλα με threads.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org