Leipoyn arketa ellinika grammata stin ektyposi se HPDeskJet695c kai RedHat 7.3

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Sep 24 13:14:01 EEST 2002

On Monday 23 September 2002 22:26, Alexandros Papadopoulos wrote:

> [...]
 λέξεις.

> Δεν μας είπες από ποιο πρόγραμμα και με ποια γραμματοσειρά. Συνήθως είναι
> θέμα
 γραμματοσειρών - εμένα πχ στο OpenOffice με πολύ λίγες
> γραμματοσειρές μου δείχνει όλους τους Ελληνικούς χαρακτήρες. Στις
> περισσότερες μου κάνει στην οθόνη αυτό που σου κάνει εσένα στην εκτύπωση.
>
> Ένα καλό test είναι να δοκιμάσεις να "τυπώσεις σε αρχείο" (PostScript) το
> έγγραφο που προσπαθείς να εκτυπώσεις, και να το ανοίξεις με το gs.

Με το gv θες να πεις. Να προσθέσω ότι τα Π και μ φαίνονται γιατί είναι από τα
λίγα γράμματα που χρησιμοποιούνται και σε ξένα κείμενα (το π-Π είναι το
3.14159... και το μ είναι το σύμβολο του προθέματος μονάδας μίκρο). Προφανώς
λοιπόν χρησιμοποιείται μια μη ελληνική γραμματοσειρά στην εκτύπωση. Αν ο ΟΡ
μας πει το πρόγραμμα σχεδόν σίγουρα υπάρχει λύση.