Giati grafete greeklish - Html-mail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Sep 23 14:39:24 EEST 2002

On 2002-09-23 11:03, Nikolaos Kefalas <nkef at otenet.gr> wrote:
> Synexise na xrhsimopoieis to elm, pine kai oti allo aparxaiomeno
> mexri deuteras parousias ego den 8a kano to idio .

Νίκο, συγγνώμη κιόλας αν γίνομαι σπαστικός, αλλά πρέπει πιστεύω να
διαβάσεις το παρακάτω κείμενο:

	http://www.lemis.com/email/email-format.html

Υπάρχουν παραπάνω από ένας λόγοι για την συνήθεια πολλών ανθρώπων να
αποφεύγουν το top-posting.  Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι γιατί δεν
γράφουμε σε HTML όλα μας τα email.  Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σε
έχει πιάσει μια μανία να υποστηρίζεις ότι όλοι πρέπει να διαβάζουμε τα
mail μας με τον τρόπο που εσύ επέλεξες.

Σου είπε κανείς ότι το mutt/elm/pine δεν μπορούν να διαβάσουν HTML?
Φυσικά και μπορούν.  Στην χειρότερη των περιπτώσεων (αν δεν έχει βάλει
κάποιος φίλτρα για html attachments), μπορεί πάντα κάποιος να σώσει το
κείμενο του attachment σε κάποιο αρχείο και να το δει γράφοντας σε ένα
άλλο τερματικό κάτι απλό, όπως:

	$ lynx /tmp/kefalas.html

Τα επιχειρήματα που σου έφερε ο κόσμος (κι εγώ μαζί) γιατί δεν πρέπει
να γράφεις σε HTML είναι:

+ Επειδή ο mailer σου είναι ηλίθιος σαν πρόγραμμα (προσοχή, ο *mailer*
  είναι ηλίθιος, μην αρχίσεις τίποτα χαζά λέγοντας ότι έβρισα εσένα
  προσωπικά) και στέλνει χαρούμενα email με ελληνικά μέσα, και
  κωδικοποίηση ISO-8859-1.  Βλέπω τώρα ότι το άλλαξες αυτό, ευτυχώς
  (άσχετο ότι τώρα γράφεις σε greeklish φυσικά).

+ Επειδή δεν είναι ανάγκη να στείλεις μαζί με το email σου, που έχει
  χρήσιμη πληροφορία περίπου 160 bytes (δυο γραμμές κειμένου) περίπου
  1.8 KB HTML formatting εντολές.  Το email στο οποίο απαντάω τώρα
  είχε δικό σου κείμενο μόνο σε 2 γραμμές.  Το μέγεθος του HTML
  attachment ήταν περίπου 2 KB.

Τι δεν καταλαβαίνεις από την πρόταση "ναι, μπορεί όλος ο κόσμος να
διαβάσει τα HTML email σου, αλλά είναι βλακεία να γράφεις με τέτοιο
στυλ επειδή θες οι άλλοι να χρησιμοποιούν web browser για να διαβάσουν
τα mail σου";

- Γιώργος