invalid compression format

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Mon Sep 23 02:00:02 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "V13" <v13 at priest.com>
To: "Andreas Vlachos" <rideronthestorm98 at yahoo.com>
Cc: "lgu" <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Sunday, September 22, 2002 8:31 PM
Subject: Re: invalid compression format

> On Sunday 22 September 2002 19:50, Andreas Vlachos wrote:
>
> > > c) Me tis allages poy ekanes exeis parapano apo ena lilo kai ayto to
> > > opoio enimeroneis einai to lathos.
> >
> > An enhmerwna lathos lilo(.conf ennoeis etsi?) tote to systhma tha
> > ksekinouse me ton arxiko pyrhna (ths SUSE) o opoios einai OK.
>
> oxi.. Yparxei h periptosi na pernas to lilo ston boot sector toy partition
poy
> exeis to suse, eno taytoxrona exeis to palio lilo ston MBR.
>
> to lilo to fortoneis apo ton MBR ? An nai, tote prepei na'nai toy protoy
> diskoy. An nai, tote sto lilo.conf prepei na leei:
>
> boot=/dev/hda
>
> h opoios einai o protos diskos soy.
>
> An to fortoneis apo kapoio partition to opoio exeis active. tote prepei na
> dixnei se ekeino to partition...
>
> <<V13>>
>
> --

To SUSE to opoio doulevei me to neo pyrhna exei balei to lilo sto MBR. To
SUSE to opoio de doulevei me to neo pyrhna to fortwnw apo disketa. H boot
disk ftiaxthke apo to YAST kata to installation kai ekkinei swsta to systhma
ne ton pyrhna tou SUSE kathws kai ta win2k.Ta dyo linux agnooun to ena to
allo.Oti allh plhroforia pistevete oti tha voithisei zhthste th. Pantws
epeidh skopevw na egkatasthsw LFS sth thesh tou problhmatikoy SUSE,
gnwrizete an yparxei genika problhma se periptwseis san th dikh mou h einai
kapoia provlhmatikh rythmish dikh mou h ths dianomhs? Eyxaristw.