Giati grafete greeklish

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Mon Sep 23 00:15:02 EEST 2002

Έγραψε ο Κώστας Βαρακίτις ή Μπαρακίτις ή Μπαρακίτης ή Βαρακίτης (δεν ξέρω
πως ακριβώς λέγεται ).

>Edw einai lista gia texnika 6emata, ayto mallon den to exeis katalavei.
>Ola ayta pou les einai wraia kai kala gia na syzhtountai se hmerides
panepisthmiwn. Edw den prospa6oume na allaksoume ton kosmo, th douleia
mas koitame na kanoume.

Εάν το νόμιζες πραγματικά αυτό που λες, για να μην ενοχλήσεις τους άλλους με
ασήμαντα θέματα εκτός λίστας θα φρόντιζες να στείλεις προσωπικό e-mail και
όχι μήνυμα στην Λίστα. Προσωπικά τώρα αισθάνομαι άβολα να στείλω αυτό το
mail στην λίστα γιατί κατά την γνώμη μου, ΑΥΤΟ και όχι τα προηγούμενα είναι
εκτός θέματος. Θα σου συνιστούσα μόνο ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Εάν δεν προσπαθείς να αλλάξεις τον κόσμο, και είσαι σε αυτή την λίστα,
μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις πολιτικές, φιλοσοφικές, αλλά και πρακτικές
προεκτάσεις που κρύβονται πίσω από το GNU-LINUX ή απλά δεν σε ενδιαφέρουν.
Εγώ δεν προσπαθώ να κάνω μόνο την δουλειά μου ειδάλλως δεν θα έγραφα καθόλου
στην Λίστα παρά μόνο για να λάβω πληροφορίες.

Έγραψε ο Γιώργος Κεραμιδάς

>Το ίδιο ισχύει και για όλους όσους έχουν την εσωτερική ανάγκη να επιδείξουν
την Ελληνικότητά τους στέλνοντας επικριτικά mail για τον τρόπο που
λειτουργεί η λίστα εδώ και πάμπολλα χρόνια.

Για την αλήθεια δεν είμαι τόσο Έλληνας όσο ίσως νομίζεις. Ο μισός μόνο. Το
άλλο μισό είναι Ιταλός.
Στρατό έκανα στην Ιταλία, Ναυτικό στην Ελλάδα, και όταν μου μιλάνε για
πατρίδες και θρησκείες χαμογελώ.

>(όλοι μας; δεν ξέρω,κάποιοι ακόμα στέλνουν mail με Outlook από Windows),
τότε καλύτερα να
αφιερώσεις κάποιο από τον χρόνο που σπαταλάς στο να στέλνεις τέτοια
προβοκατόρικα μηνύματα σε κάτι που αξίζει τον χρόνο που τώρα σπαταλάς.

Μου θυμίζεις ... .
Όταν κάποιος δεν συμφωνεί (και δεν είμαι και εντελώς μονάχος από ότι είδα)
είναι προβοκάτορας.
Όταν διαφωνεί είναι επαναστάτης. Όταν χρησιμοποιεί Outlook από Windows είναι
ύποπτος.
Άμα επικοινωνεί και με Λίστες του εξωτερικού τότε είναι κατάσκοπος.
(παλιά η συνταγή).

Για την βοήθεια θα δούμε, κάτσε να μάθουμε να προγραμματίζουμε και στο κάτω
κάτω τι θα αφήσουμε για τους μη τεχνικούς να κάνουνε για το Linux άμα
κάνουμε εμείς τις μεταφράσεις ;

> να αναλώνεσαι στα ίδια flamewars ξανά και ξανά, με συχνότητα περίπου 2
ημερών.

Τι να κάνω που ρώτησα ο κακόμοιρος και έγινε βομβαρδισμός, και μετά είχα και
το θράσος να πω την άποψή μου και έγινε πυρηνικός ;
Για δυο μέρες δεν είχα κοιτάξει την λίστα και μετά είδα το τοπίο ... .
Εντάξει για δυο μήνες δεν ξαναμιλάω.

Γιώργος