invalid compression format

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Sun Sep 22 19:49:00 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "V13" <v13 at priest.com>
To: "Andreas Vlachos" <rideronthestorm98 at yahoo.com>
Cc: "lgu" <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Sunday, September 22, 2002 6:23 PM
Subject: Re: invalid compression format

> On Sunday 22 September 2002 16:24, Andreas Vlachos wrote:
> > Opws anefera h diadikasia oloklhrwnete epityxws.Eksallou ta idia bhmata
sto
> > idio mhxanhma idia dianomh ola OK. To mono poy allazei einai oti anti na
> > brisketai sto deytero sklhro disko mono tou einai sto 4o kai teleytaio
> > partition tou prwtou pou exei win2000.To systhma me ton pyrhna ths SUSE
> > opws egkathistatai arxika einai OK.Thn allagh thn kanw giati den
> > yposthrizetai to hardware mou.
>
> Exontas yp'opsi kai ta alla mail soy, isos na fteei kati apo ta eskis:
>
> a) To suse exei ton kernel sto /boot eno to make bzlilo ton grafei sto /.
> (des to lilo.conf)

An synebaine ayto tote tha to systhma tha eprepe na ksekina panta me ton
prwto pyrhna afou den tha grafotan apo panw tou to neo image. Gia thn
akribeia ayto symbainei ki egw exw rythmisei to lilo.conf.

> b) Ekanes alagi sto partition i stoys diskoys xoris na alakseis to
lilo.conf
> oste na koitaei to sosto partition.

an synebaine ayto (to exw dokimasei) tha mou to anefere otan kanw lilo.
Pantws oi mones allages sta partition einai aftes pou ekane to idio to
installation ths SUSE.

> c) Me tis allages poy ekanes exeis parapano apo ena lilo kai ayto to opoio
> enimeroneis einai to lathos.

An enhmerwna lathos lilo(.conf ennoeis etsi?) tote to systhma tha ksekinouse
me ton arxiko pyrhna (ths SUSE) o opoios einai OK.