invalid compression format

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Sun Sep 22 16:30:02 EEST 2002

Opws anefera h diadikasia oloklhrwnete epityxws.Eksallou ta idia bhmata sto
idio mhxanhma idia dianomh ola OK. To mono poy allazei einai oti anti na
brisketai sto deytero sklhro disko mono tou einai sto 4o kai teleytaio
partition tou prwtou pou exei win2000.To systhma me ton pyrhna ths SUSE opws
egkathistatai arxika einai OK.Thn allagh thn kanw giati den yposthrizetai to
hardware mou.
Eyxaristw.