invalid compression format

Andreas Vlachos rideronthestorm98 at yahoo.com
Sun Sep 22 15:29:01 EEST 2002

Ennow oti den ekana kati diaforetiko apo:
make dep
make clean
make bzImage
make modules
make bzlilo
make modules_install
lilo

diadikasia pou sthn allh mou egkatastash doulepse.
Exeis dikio sto oti eprepe na anaferw to bzImage. Apla tygxanei na einai h
proteinomenh diadikasia apo to reference ths SUSE.
Eyxaristw