Camels & snakes

Panayotis Prokopiou pprok at softlab.ece.ntua.gr
Sat Sep 21 22:51:01 EEST 2002

Giannis Economou wrote:
anaferthike to data hiding... Sthn Perl les: "Ayto einai to
 > spiti mou kai ayto einai to ypnodwmatio mou kai _tha ithela_ na mh
 > mpainei kaneis sto ypnodwmatio mou..." kai den les: "_Apagoreyw_ se
 > opoiondhpote na mpei sto ypnodwmatio mou, vazw syrmatoplegma kai 2-3
 > bravous na fylane kai an kanei kaneis pws anoigei thn porta thn
patise"...

sthn ousia dhladh mou les oti den exei data hiding. Afto ego to
katalabaino os "den mporeis na ftiakseis ena interface". Giati an thelo
ta A,B public kai to C private gia dikous mou logous, oti kai na po ston
developer den uparxei tropos na ton kano na mhn xrhsimopoihsei thn C.
Etsi aftos kanei thn douleia tou me non political correct kat'eme tropo,
kai otan ego vgalo thn C, giati brika ena speedup gia na thn apofigo,
aftounou to programma kremaei, kai psaxnei na vrei ti ftaiei kai mou
katebazei kantilia. Kano lathos, h' mporo na to epibalo afto? Einai ena
xarakthristiko pou psaxno se scripting glosses, giati an doulevo gia thn
parth mou ok, alla an sunergazomai me allous kai pithanon kai  newbies
me thn eureia ennoia (px. den ksero pos na setaro to OE kai gi'afto
stelno munhmata apo to web ki opoion parei o xaros) den mporo na exo
apaithsh gia eleftheria.

oute h php to kanei afto (data hiding)

 > Sto http://www.wall.org/~larry/keynote/keynote.html o L. Wall anaferetai
 > kai se ayto pou ipothike sto thread, oti "h Perl einai pio dyskolh, alla
 > mporeis me ena mikro subset ths na arxiseis na douleveis"...
 > (xarakthristiko kai twn glwsswn pou milane oi anthrwpoi...)
 > Quote apo ayto:
 >
 >> We don't expect a native German speaker to use the same subset of
 >> English as a native Mandarin speaker. Similarly, we don't look down on
 >> people for using subsets of Perl. There are certainly enough of them.
 >> You can write Perl programs that resemble sed, or awk, or C, or Lisp,
 >> or Python. This is Officially Okay in Perl culture. By way of
 >> contrast, try writing in the C subset of C++ and they'll make a
 >> laughingstock of you.
 >

 > Giannis

den diabasa to link alla to kommataki afto an kai ek proths apopsis
sosto, sou leei sthn ousia oti h perl einai toso ikanh pou mporeis na
kaneis ta panta, se bathmo pou na mhn kserei kaneis allos ti exeis
kanei. Gia na mhn anafertho sto teleftaio epixeirhma me thn C.

Anyway, den eimai kata ths perl. Apla dhmiourgo monos mou antilogo se
afta pou "pistevo" mpas kai paro mia apofash...

--
pprok