akyron

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Sat Sep 21 21:02:01 EEST 2002

On Sat, Sep 21, 2002 at 06:44:08PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Αυτό ίσως έχει κάπως περισσότερο νόημα σε μια mailing list, γιατί
> κάποιος δεν χρειάζεται να κάνει mime decode για να ψάξει αποδοτικά στα
> archives :-(
> Βέβαια, υπάρχουν και οι mime-decoders, αλλά είναι αρκετά πιο δύσκολο
> να ψάξεις με τέτοια εργαλεία από το να κάνεις απλά το εξής:
>
> 	% cd /a/mail/2002/
> 	% grep -l 'Keramidas' *

Και γιατι να δεν δουλεψει αυτό με τα mime/multipart?
Ετσι και αλλιώς και τα υπολοιπα μυνήματα είναι mime compliant,
απλως δεν είναι multipart.

> Δεν είμαι 100% πεπεισμένος ότι είναι καλύτερα ή χειρότερα να κάνει
> κάποιος clear sign ή sign με attachments.

Δεν μπορεις να κανεις clearsign με binary data. Ακομη χειρότερο για
τους mua implementors, είναι ότι με το clearsign πρεπει να κάνουνε
scan το text/plain part του μυνήματος μήπως και βρούνε μια PGP
υπογραφή, κατι που είναι απαράδεκτο όταν μπορεις να το κάνεις απλά
και γρήγορα με το pgp-mime (οταν βέβαια ο mua έχει mime υποστήριξη).

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at gnutls.org