Giati grafete greeklish - Html-mail

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Sep 21 17:03:01 EEST 2002

On Saturday 21 September 2002 13:31, Nikolaos Kefalas wrote:
> Εγώ είμαι γενικά υπέρ των html-mail αφού πλέον όλοι οι σύγχρονοι mailers
> τα υπστηρίζουν
> οπότε θα εκλίψουν διαφορα ενοχλητικά προβλήματα όπως τα παραπάνω που
> αναφέρθηκαν.

Και εξάλλου δημιουργούν ένα σωρό θέσεις εργασίας στις βιομηχανίες κατασκευής
ιών, antivirus, καλωδίων οπτικών ινών, routers κλπ. Δεν θέλουμε να πέσει η
μετοχή της Symantec τώρα που τα Windows XP είναι στοιχειωδώς ασφαλή, θέλουμε;
Ζήτω το ενεργό περιεχόμενο!

Παρομοίως, αν θες να στείλεις μια μονολεκτική απάντηση σε κάποιον, ο σωστός
και πατριωτικός για τις μετοχές των εταιρειών που εξαρτούν την ύπαρξή τους
από την εκθετική αύξηση των απαιτήσεων σε bandwidth είναι:

<!DOCTYPE HTML 4.01 PUBLIC.......
....ακολουθούν 200 χαρακτήρες, ή αν ο κατασκευαστής είναι εντελώς ηλίθιος
ολόκληρο το DTD...

<head>
<META ...creator
<META ...encoding
<META ...ευχαριστώ τη μαμά, το μπαμπά, το θεό που με κάνανε καλό
προγραμματιστή της Netscape/Microsoft
<META ...δεδομένα για τον αποστολέα προς χρήση CIA, NSA, ΑΒ Βασιλόπουλου κλπ
<title>...</title>
<script>...για να προστεθεί μια εικόνα που αναβοσβήνει στο τέλος του μηνύματος
και συμπτωματικά το μήνυμα να ξαναστείλει τον εαυτό του σε όλους όσους
γνώρισε τα τελευταία 3 χρόνια ο παραλήπτης...</script>
</head>
<...stylesheets και τέτοια παρόμοια>

το όλον γύρω στα 2 ΚΒ για ένα "Ναι", άσε που με base64 θα γίνει 36%
μεγαλύτερο.

;-)