Useful tool.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Sep 21 04:51:01 EEST 2002

Χρειάστηκε κάποια στιγμή να κάνω δοκιμή στη μνήμη του υπολογιστή μου,
γιατί υποψιαζόμουνα πως κάποια από τα αποτυχημένα compiles του FreeBSD
δεν ήταν και τόσο φταίξιμο του FreeBSD, αλλά μάλλον της μνήμης.

Τελικά δεν ήταν η μνήμη, αλλά δυο σημερινά commits που έκαναν δυο
ανεξάρτητες αλλαγές που η καθεμιά από μόνη της μπορούσε να διαλύσει το
buildworld χωρίς βοήθεια από την άλλη.  Τις βρήκα, τις αφαίρεσα από το
τοπικό μου αντίγραφο του /usr/src και τώρα τελειώνει το πρώτο μου
πετυχημένο compile του 5.0-current σε εγκατάσταση του 4.6.0-release.

Το συμπέρασμα της ημέρας (ok, και της νύχτας) ήταν:

	Είναι τρομερό και πολύ χρήσιμο το bootable CD του memtest86.
	http://www.memtest86.com/memtest86-3.0.iso.gz

- Γιώργος