PGP kai Sylpheed (blepete auto to munhma; nai/oxi)

V13 v13 at priest.com
Sat Sep 21 03:17:01 EEST 2002

On Saturday 21 September 2002 02:15, Michael Menegakis wrote:

> To sugkekrimeno email einai apo sylpheed 0.8.3 me PGP signature, an pali
> de to blepoun kapoioi (oi opoioi eidan sta archives ti lew edw h'
> katalaban to topic) please sfurikste to na afairesw entelws to sylpheed
> na teleiwnoume.

Dystixos stelneis to pgp signature se attachment to opoio afaik einai o lathos
tropos na to kaneis. Me ton tropo ayto den ksexorizeis poio komati toy mail
soy einai signed kai poio oxi (p.x. ayto poy prosthtei apo kato o mailman (an
kai sto mail ayto den to prosthese) kathos kai oi diaforoi headers den
einai). Den ksero gia toys alloys MUAs alla to kmail den to koitaei kan otan
einai se attachment (kai kala kanei, giati tha eprepe na ta bgazei ola
lathos)

> - Mike,
<<V13>>