Giati den grafete ola kolimena

Giorgos Keramidas keramida at freebsd.org
Sat Sep 21 02:08:01 EEST 2002

On 2002-09-21 01:40, George Kourtis wrote:
> Giati' den ta gr'afete ola kolime'na. Einai poli' orae'a xora'ne pola', kai
> epite'lus ta gra'fo kori's ortografi'a o'pos te'lo tike'a.
> Ti ore'a ti kala' .
> A' 'ola ke 'ola tous t'onus tus t'elo. Mpori' na ba'zo kai dasi'es mia' pu'
> kse'ro pu pa'ne.

Πότε θα πάψεις να στέλνεις το ίδιο flamebait ξανά και ξανά.

Αν σου αρέσουν τα ελληνικά τόσο πολύ, και τα αγαπάς όσο όλα τα παιδιά
που έχουν δουλέψει για να διαδοθεί η χρήση των Ελληνικών στα
λειτουργικά συστήματα που χρησιμοποιούμε όλοι μας (όλοι μας; δεν ξέρω,
κάποιοι ακόμα στέλνουν mail με Outlook από Windows), τότε καλύτερα να
αφιερώσεις κάποιο από τον χρόνο που σπαταλάς στο να στέλνεις τέτοια
προβοκατόρικα μηνύματα σε κάτι που αξίζει τον χρόνο που τώρα σπαταλάς.

Μπορείς π.χ. να με βοηθήσεις να συνεχίσω την μετάφραση του Εγχειριδίου
του FreeBSD στα Ελληνικά.  Επικοινώνησε στην διεύθυνση του From: μαζί
μου για περισσότερες λεπτομέρειες.

Μπορείς να μεταφράσεις κάποια από τα Αγγλικά HOWTO και mini-HOWTO του
Linux.  Γράψου στην κατάλληλη λίστα του hellug και βοήθα όσο μπορείς
στην προσπάθεια των παιδιών που είναι ήδη γραμμένοι εκεί.

Οτιδήποτε.  Ό,τι και να διαλέξεις τελικά, είμαι σίγουρος ότι θα είναι
μακροχρόνια πιο χρήσιμο και αποδοτικό από το να αναλώνεσαι στα ίδια
flamewars ξανά και ξανά, με συχνότητα περίπου 2 ημερών.

Το ίδιο ισχύει και για όλους όσους έχουν την εσωτερική ανάγκη να
επιδείξουν την Ελληνικότητά τους στέλνοντας επικριτικά mail για τον
τρόπο που λειτουργεί η λίστα εδώ και πάμπολλα χρόνια.

Αυτά,
Γιώργος.