Camels & snakes

DJ Art djart at linux.gr
Fri Sep 20 18:11:01 EEST 2002

On Friday 20 September 2002 10:08, Dimitris wrote:

> *** Θέλω να μάθω μια scripting language.
> Πού να δώσω τον πολύτιμο χρόνο μου, σε Perl ή σε python? ***

Δεν έχω ασχοληθεί με καμία από τις δύο, απλώς ότι έχω ακούσει κατά
καιρούς σύν ότι έχω δεί scriptάκια γραμμένα σε Perl και κάποια
tutorials με τη σύνταξή της.

Για να γράψω και έναν αντίλογο προς την πλειοψηφία που θα προτείνει
Perl, η Python παρατηρώ τον τελευταίο καιρό ότι την χρησιμοποιούν για
μια ευρεία γκάμα εφαρμογών, από π.χ. parsers μέχρι και διαχείρηση
mailing lists. Α, ναι, BTW, το πρόγραμμα διαχείρησης της LGU είναι ο
mailman που είναι γραμμένος εξολοκλήρου σε python.

Ξέρω ότι δεν στέκει το επιχείρημα "επειδή κάτι είναι της μόδας", αλλά οι
parsers που πέσανε στα χέρια μου, μου έκανε εντύπωση η ταχύτητά τους.

Αν εγώ είχα την ανάγκη αυτή τη στιγμή να μάθω μια scripting γλώσσα
μεταξύ perl και python, ομολογώ θα ξεκινούσα από την python.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)